.       
[dnes je 20. prosince 2014]

Komentáře od marek


Přezdívka marek [vložené komentáře] [nedávno ohodnocené] [veřejné odpovedi] [RSS kanál]
Zobrazit maximálně komentářů. Skrýt hodnocené nebo méně.


:) marek (b9f2e4091c2479c2) 14. prosince 2013 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
✔✔ [ + ] 2 [2x] [ - ] [trefné[x] znepokojivé[x]] ↻ 378
[Bruce Schneier: Souboj o moc nad Internetem] → [/-/24828]

Obávám se, že nejde pouze o souboj o internet, ale o celkovou podobu západní civilizace. A bohužel, o nějakém souboji se ani nedá příliš mluvit, protože obyvatelstvo západu dává masovně přednost konzumu, pohodlí, jistotám a bezpečí před svobodou a zodpovědností. Ani volby již dnes nejsou o střetu ideí, ale spíše soutěží, kdo bude nejlépe administrovat stávající nezpochybnitelný systém. Ve skutečnosti se již ani nejedná o volby, ale výběrové řízení na jmenování managementu na další čtyři roky. Dnes žijeme ve šmírovací a totalitní společnosti, která nemá v historii obdoby. Bohudík či bohužel se zatím stále jedná o "měkkou" totalitu, která se k většině obyvatel chová v podstatě vlídně. Ale ta profitující většina se stále zmenšuje.

Co se týká rozčarování z nerealizace utopických vizí o vývoji kyberprostoru a jeho vlivu na společnost, tak mi to připomíná scénář mnoha béčkových hororů, kdy skupina sebevědomých vizionářů probudí, osvobodí prastarého mocného démona a naivně očekává, že démon jim z vděčnosti za osvobození bude sloužit.

:) marek (b9f2e4091c2479c2) 17. října 2013 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 0 [2x] [ - ] [nepřesné[x]] ↻ 384
[Bude rok 2014 rokem Debianu na desktopu?] → [/-/24339]

@xChaos

#solarbike #Linux #Shakespeare #copyright
Linuxová distribuce není žádná postmoderní Deux Ex Machina, je to produkt jako každý jiný. X lidí na něm strávilo Y dnů práce za Z peněz, které někdo musel zaplatit, stejně jako za provoz serverů, ze kterých to lze stáhnout. A jenom IBM do tohoto "kulturního dědictví" cpe miliardy dolarů, dnes už Linux podporuje i Microsoft. To, že to nějaká firma zaplatí, protože třeba očekává nějaký synergický efekt neznamená, že to je bez obchodního modelu, maximálně tak bez pro tebe zjevného modelu. To, že to pro onu firmu nemusí dopadnout, jak očekávala, je jiná věc. Sun projebal na Open Office kalhoty a nakonec byl sežrán Oraclem, který na módní vlnu podporu Open Source nikdy nenaskočil. Považuješ bezplatné služby Google za objekt bez obchodního modelu, za jakousi součást kulturního dědictví?

:) marek (b9f2e4091c2479c2) 17. října 2013 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [zajímavé[x]] ↻ 414
[Bude rok 2014 rokem Debianu na desktopu?] → [/-/24331]

Prakticky se vším, co píšeš souhlasím. ... [celkem 2736 znaků] [zobrazit]

:) marek (b9f2e4091c2479c2) 15. října 2013 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [výstižné[x]] ↻ 419
[Bude rok 2014 rokem Debianu na desktopu?] → [/-/24303]

Jo, jo. Nějakých 12 let se předpovídalo, že příští rok bude rokem Linuxu na desktopu. To se nikdy nestalo, ideální období mezi WXP-W7 s nerealizovanými Longhorny a opožděnými nepovedenými náhradními Vistami zůstalo nevyužito a dnes už rok Linuxu na desktopu ani nikdo příliš nevyhlašuje. I nadpis tvého článku je s otazníkem.
Linux ale neumřel, stihl mezitím zlikvidovat a nahradit UNIXy na serverech a rozlézt se všude jinde do všemožných menších i větších krabiček, ať už s displejem nebo bez něj.
Hlavní dnešní otázka už podle mě nezní, zda rok XY bude či nebude Linuxem na desktopu, ale jak dlouho tu ten klasický desktop, jak ho známe od konce 80. let s DOSem, GEMem, Windowsy, UNIXem, Linuxem či Apple OS ještě bude! Všichni velcí hráči zainvestovali miliardy či spíše biliony do cloudového paradigmatu a tuto investici v žádném případě neodepíšou. Navíc cloudové paradigma se velice líbí i vládám a tajným službám. Klasický desktop už dnes opouští i Microsoft, přesto, že ho téměř plně ovládl.
Budoucnost podle mě bude vypadat tak, že IBM, Dell, HP, Fujitsu, Cisco budou produkovat HW do datových center, Acer, Asus, Samsung, Lenovo, Sony budou vyrábět koncové grafické terminály a Microsoft, Google, Apple dodají potřebný uzavřený SW. Historická odbočka v podobě Personal Computer bude coby mrtvá větev vývoje přemístěna na smetiště dějin.

:) marek (dfda250376027b57) 8. dubna 2013 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] ↻ 393
[Bertrand Russell: Liberální desatero pro život ve zdravé demokracii] → [/-/23214]

@xChaos

"Lidi prostě věří víc Facebooku, než mě..."

Lidi na Facebooku zřejmě nebudou dostatečně vzdělaní liberálové, neřídí se bodem Nerespektuj autoritu, a raději bezstarostně respektují autoritu Facebooku potvrzenou empricky ověřenou masovou shodou. Pravděpodobně si ani nebudou příliš lámat hlavu s tvrzením, že "Davy se vždy mýlí!"

Ty, jako správný liberál by si je měl nechat být a řídit se body 1 a 10.

:) marek (d84c7c69cc1d425f) 18. ledna 2013 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [výstižné[x]] ↻ 424
[Volba prezidenta ČR je soubojem starých a nových médií] → [/-/22890]

@xChaos

#Facebook

"já jsem zase ochoten ledacos odpustit kandidátovi právě proto, že ho pomohla protlačit nová média"

Myslím že není dobré otázkou "stará vs. nová media" zastínit otázku, zda se chceme či nechceme vrátit před rok 1918.

:) marek (d84c7c69cc1d425f) 18. ledna 2013 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [informativní[x]] ↻ 338 → 1
[Volba prezidenta ČR je soubojem starých a nových médií] → [/-/22889]

@alamo

Obávám se, že doporučení ACTA není jediné a zdaleka ne největší zlo:
→ [http://www.ac24.cz/blogy/152-hrichy-karla-schwarzenberga]
→ [http://cs.wikipedia.org/wiki/Karel_Schwarzenberg]
→ [http://cs.wikipedia.org/wiki/Schwarzenbergov%C3%A9]

:) marek (d84c7c69cc1d425f) 24. prosince 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] -1 [1x] [ - ] [hloupé[x]] ↻ 365
[2012: kdo vlastně strašil koncem světa?] → [/-/22738]

@xChaos

#apocalypse #y2k12bug #grof #psychedelic

Neprobíhá náhodou pokus o transformaci vědomí na západě už od 60. let? Mnohdy s různými podpůrnými prostředky? Jaký byl výsledek těchto pokusů o transformaci? Není toto laborování náhodou také jednou z příčin současného úpadku západní civilizace a masivního vzestupu Asie a Islámu?

Co se týká toho, že od 11.9.2001 je západní svět v permanentní válce a pro své občany zavádí válečné zákony a pravidla, tak souhlas.

:) marek (21e180a50328dad8) 26. října 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [podivné[x]] ↻ 493
[Nacisté snili o orbitální solární zbrani hromadného ničení] → [/-/22437]

@xChaos

Von Braun nejenom, že věděl, v jakých podmínkách se ty rakety vyrábějí, on tu výrobu přímo řídil, včetně požadavků na dodávku dalšího masa jako náhradu za to, které dnešní směnu nepřežilo.

Není tak úplně pravda, že ruská raketová technologie vychází z Von Braunových konstrukcí. Jim se nikdy postavit kopii V2 nepodařilo, protože nebyli schopní zkonstruovvat tak velký a výkonný raketový motor, v jehož spalovací komoře by spalování probíhalo rovnoměrně. Tohle nikdy nevyřešili a tak, díky své neschopnosti, byli nuceni vymyslet náhradní řešení v podobě vícestupňové a vícemotorové rakety. Díky tomuhle ryze jejich geniálnímu nápadu "z nouze ctnost" pak získali na mnoho let před Američany náskok.

První Sputnik pak přinesl dvojí poselství. Jedno civilní, o rostoucím vědecko-technickém pokroku a budoucí cestě ke hvězdám (dnes naivní představa), a druhé, ryze vojenské, sdělující, že Amerika od této chvíle již není nedotknutelná, což mělo velice hořkou příchuť pro americké generály. První člověk ve vesmíru, první člověk na Měsíci z vojenského hlediska již nenesly poselství žádné.

:) marek (21e180a50328dad8) 13. října 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] ↻ 523 → 149
[Piráti? Pro pravici komouši, pro levici neoliberálové, pro televizi tabu] → [/-/22316]

Bude mít Pirátská strana někdy nějaký ekonomický program? Nějkou vizi, jak z krize, kam směřovat? Budeme si svobodně a bezplatně kopírovat rohlíky? Na → [http://www.pirati.cz/program/start] pod rubrikou Hospodářství jsou pouze hesla Svoboda podnikání, Vzdělanostní ekonomika, Finanční systém, Daňový systém, Zemědělství. Bez jakéhokoliv rozpracování. Těchto pár slov lze naučit i papouška.
Mě osobně Pirátská strana připadá jako pokus o retro zlatých časů postmoderny. To byla ale trochu jiná ekonomická situace a perspektivy a obávám se, že 60. léta na západě a 90. léta v Čechách se hned tak nevrátí.
Odvádět pozornost od chybějícího uceleného programu poukazováním na to, jak všichni Pirátům ubližují a křivdí asi může fungovat, ale podstatu věci neřeší.

:) marek (21e180a50328dad8) 26. září 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← hodnocení komentáře nevyžaduje registraci ↻ 441 → 362
[Apple ukradl design hodin švýcarských železnic] → [/-/22169]

"Celá kauza představuje velmi pěknou paralelu k zvolna se rozhořívající se obchodní válce mezi EU a USA, která je z řady důvodů pod rozlišovací schopností našich provinčních bulvárních médií." ... [celkem 1102 znaků] [zobrazit]

:) marek (21e180a50328dad8) 20. září 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 0 [2x] [ - ] [kompromisní[x]] ↻ 425
[Jak na jednoduché sdílení článků z vašeho blogu na Google+] → [/-/22123]

@volani.webnode.cz

"Jinak už dřív jsem psal, že mi připadá škoda že chytří lidé kteří chtějí svobodný decentralizovaný komunikační sw spolu nespolupracují.. "

Chytří lidé používají svobodný decentralizovaný e-mail.

:) marek (21e180a50328dad8) 9. září 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [logické[x]] ↻ 396
[3D tisk a budoucnost výroby] → [/-/21985] ← sdílet nebo odpovědět

Cla jsou takovým úspěšným podvodem politiků, kterým často občané nadšeně tleskají. Politici to zdůvodňují tím, že chtějí ochránit domácí výrobce (kteří to stejně budou zadávat do Číny), pracovní místa, že tam v té Asii to vyrábějí nějakým ošklivým nehumánním a ekologicky necitlivým způsobem. Pokud by to mysleli vážně, tak by měl smysl zákaz dovozu (jako třeba veškeré zboží z Kuby). Ale clo, to je ve skutečnosti pouze další daň, kterou stát vybírá od svých občanů (nikoliv Číňanů).
Že se bude po zavedení cla nakupovat od amerických výrobců je nesmysl. Pouze se bude dráže nakupovat od čínských výrobců.

:) marek (21e180a50328dad8) 29. srpna 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
✔✔✔ [ + ] 3 [3x] [ - ] [informativní[x] moudré[x] kvalitní[x]] ↻ 510 → 123
[Ve věku 82 let zemřel Neil Armstrong] → [/-/21581]

@xChaos

#coldwar #propaganda #collapse #ussr #china #unitedstates #moon #technology

Studená válka nikdy neskončila (na Rusko-Gruzínské hranici se právě střílí), stále pokračuje (byť zatím bez oficiálních proklamacích), takže je předčasné hovořit o vítězích a poražených. Ostatně hlavní body Obamova vyzyvatele rebublikána Rommeyo je v podstatě opsaný program Reagana:
1) nepřítel číslo 1 (a říše zla) je Rusko,
2) snižování korporátních daní,
3) snižování výdajů na veřejný prostor,
4) zvyšování výdajů na zbrojení,
takže o žádném konci a dohadování se, kdy že byl, nemůže být řeč.
Stejně tak je pošetilá představa o "odstřihnutí" střední Evropy od Ruska, neboť EU je životně závislá na dovozu surovin z Ruska, které pro změnu potřebuje evropské peníze a výrobky. Z pohledu ČR si tak akorát můžeme vybrat, zda dovezeme ruský plyn z Ruska a nebo ruský plyn z Německa a zda budeme naše produkty vyvážet do Ruska přímo nebo přes Německo.

Slova "svoboda není jen o penězích" jsou v rámci geopolitické debaty nesmysl. Ta patří do šuplíku individuálních pocitů.

Poznámka o Rakousku-Uhersku a především poukaz na německou národnost jsou mimo. Občanské svobody a míra demokracie byly za první republiky stejné, jako za Rakousko-Uherska, které bylo konstituční monarchií → [http://cs.wikipedia.org/wiki/Konstitu%C4%8Dn%C3%AD_monarchie] , první republika kompletně převzala rakouskouherský správní a školní systém (většinu věcí převzali i komunisti po r. 1948 a vydrželo to až do devadesátých let), Čechům se v mocnářství žilo úplně stejně jako Němcům (Rakušan navíc není Němec). V Rakousko-Uhersku nikdo nebyl vězněn bez řádného soudu, na policii a ve vězení se nemučilo, nebyl praktikován brainwashing (prý nikoliv mučení ale "intenzivní výslech"), nebyly Gulagy, koncentráky ani Guntanama.

:) marek (21e180a50328dad8) 20. srpna 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] ↻ 585
[Pussy Riot: Putin coby náboženský fundamentalista?] → [/-/21370]

@xChaos

#aktualne #russia #unitedkingdom #pussyriot #putin #freedom #censorship

"...jako spíše o to, že chtějí upozornit na Putinův absolutní mocenský monopol a na to, jaký vliv má na na ruskou společnost..."

Upozornit na Putinův mocenský monopol mohou upozornit mnoha standardními způsoby a to pravděpodobně beztresně. Nebyly souzeny za kritiku Putina, stejně tak jako u nás populární tykadlový řidič Smetana nebyl souzen za své polizické názory, nýbrž za poškozování cizího majetku a za pohrdání soudem. Mimo jiné, onen tříletý trest by za to, co udělaly, by dostaly i tady dle našich demokratických zákonů (§358 a §356 trestního zákoníku).

Vliv Putinova mocenského monopolu na Rusko je takový, že ze zbankrotované chaotické země (v roce 1998 Rusko vyhlásilo státní bankrot), kterou bylo za západem vyrobeného Jelcina, vytvořil to, co je dnes - zemi s rostoucím HDP, s třetími nejvyššími devizovými rezervami na světě, s dluhem ve výši 3% HDP. Chápu, že pro postmodernisty neznající skutečnou bídu jsou tyto údaje nezajímavé a irelevantní a dokud budou moci žít na dluh a parazitováním (dnes celá západní civilizace), tak nepochopí.

:) marek (21e180a50328dad8) 17. srpna 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] ↻ 488
[Pussy Riot: Putin coby náboženský fundamentalista?] → [/-/21329]

@xChaos

#aktualne #russia #unitedkingdom #pussyriot #putin #freedom #censorship

naslouchat "feministickým punkerkám" je každopádně pro Rusy spíše ta lepší varianta, přijde mi...

Opravdu věříš, že feministické punkerky by zvládly správu země veliosti Ruska? A nebo jsem nepochopil, že žádné správy není třeba, stačí pouze nastolit co největší svobody, minimum omezení a poté půjde jaksi všechno samo?

Pokud to, co přijde tobě přijde i Pirátům, tak je to pádný důvod, proč je nevolit.

Ohledně Pussy Riot jako takových a soudního procesu s nimi jasný názor nemám. Mohou si myslet, co chtějí, zpívat co chtějí, ale nikoliv kde chtějí. Docela by mě zajímalo, kde by byly sympatie naše a západních rádoby novinářů, kdyby se místo feministických punkerek jednalo o muslimské bratrstvo nebo ortodoxní marxisty.

:) marek (21e180a50328dad8) 10. srpna 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [nekompromisní[x]] ↻ 465
[#SilkRoad - anonymní černý trh vzniklý kombinací TORu a Bitcoinu] → [/-/21265]

"Jak to, že lidé nedokázali stejné schéma vytvořit již dříve, jen za pomocí tužky a papíru?"

To je podle mě velice správná, přímo kardinální otázka. Místo "nedostatek fantazie" mě napadají jiné odpovědi, vesměs znepokojivé. Jak řečeno ve Stopařovi průvodci po galaxii, místo hledání odpovědí je nutné nejprve nalézt tu správnou otázku.

:) marek (21e180a50328dad8) 7. srpna 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 0 [2x] [ - ] [nekompromisní[x] předvídatelné[x]] ↻ 502
[Gratuluji NASA k přistání Zvědavosti na Marsu] → [/-/21212]

@xChaos

#NASA #NASA #SpaceX #spacex #nerd #boeing #lockheed #nasa

...jsem trochu měl tendenci dát "marxistické"...
Možná by sis měl začít dávat pozor, aby jsi z toho věčného nálepkování, známkování, značkování a škatulkování nakonec svazácky nezblbnul.

:) marek (21e180a50328dad8) 7. srpna 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [nekompromisní[x]] ↻ 466 → 145
[Gratuluji NASA k přistání Zvědavosti na Marsu] → [/-/21200]

@xChaos

#spacex #nerd
SpaceX a Číńani na rozdíl od Zvědavosti nepředstavují žádný technologický zázrak. Tam je mimořádné především to, že to dokázali ONI (soukromý sektor, Číňani). Úspěch SpaceX se dá navíc použít jako pádný argument, proč seškrtat rozpočet NASA a vůbec přesunout vládní agendu do soukromých rukou.

Kam dojmově zatřídit ruský experiment, kdy použitím trajektorie útočné rakety zkrátíme dobu letu z 50 na 6 hodin zatím nevím. Docela by mě zajímaly dojmy posádky ISS při tomto experimentu - "Tady Bajkonur, máme problém. Radší tam odsud co nejrychleji vypadněte." Poslední novinky by mě rozhodně neuklidňovaly - → [http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=753726.]

:) marek (21e180a50328dad8) 6. srpna 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [informativní[x]] ↻ 485 → 429
[Gratuluji NASA k přistání Zvědavosti na Marsu] → [/-/21163]

Tenhle rok se vůbec v kosmu dařilo.

→ [http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/178596-soukroma-lod-dragon-se-uspesne-spojila-s-iss/]

→ [http://technet.idnes.cz/nebesky-palac-ve-vesmiru-ma-prvni-hosty-prestoupili-do-nej-cinsti-kosmonauti-18x-/tec_vesmir.aspx?c=A120618_122559_tec_vesmir_vse]

→ [http://www.astro.cz/clanek/5296]

:) marek (21e180a50328dad8) 6. srpna 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [předvídatelné[x]] ↻ 429
[Pussy Riot: Putin coby náboženský fundamentalista?] → [/-/21162]

@fikus

Tipoval bych, že v Rusku by životnost těchto opravdových satanistů byla výrazně kratší, než v Norsku.

:) marek (21e180a50328dad8) 6. srpna 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [provokativní[x]] ↻ 491 → 380
[Pussy Riot: Putin coby náboženský fundamentalista?] → [/-/21161]

K onomu hodnému báťuškovi bych doplnil ještě tohle → [http://www.lidovky.cz/groznyj-vstal-z-trosek-a-stavi-mrakodrapy-plati-to-allah-peg-/ln_zahranici.asp?c=A111006_120435_ln_zahranici_mtr] Všestranný Putin tentokrát v roli Alláha.

Poselství jasné. Kdo bude s Putinem zadobře, tak se mu i dobře povede. Kdo nepochopí, tak...

Klaus to na rozdíl od Dobrovského či Schwarzenberga pochopil → [http://www.rozhlas.cz/zpravy/politika/_zprava/nechapu-proc-klaus-vita-medvedeva-s-otevrenou-naruci-rika-exministr-obrany--987378] a došel k závěru, že být ruskou letadlovou lodí v centru Evropy by pro nás vůbec nemuselo být špatné.

Už se těším na masakr, který vypukne ohledně výběru partnera na dostavbu Temelína.

:) marek (21e180a50328dad8) 30. července 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [moudré[x]] ↻ 419
[Jen masoví vrazi a nezaměstnaní nepoužívají fejsbuk] → [/-/21031]

@x

Ano, to je přesně ta filosofie "Kdo nedělá nic špatného, tak se přece nemá čeho bát." Spousty Němců, kteří nebyli ani Židé, ani komunisti podobně nahlíželi na Hitlera a NSDAP.

:) marek (21e180a50328dad8) 30. července 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [krásné[x]] ↻ 463
[Jen masoví vrazi a nezaměstnaní nepoužívají fejsbuk] → [/-/21030]

@santiago

Díky.

:) marek (21e180a50328dad8) 30. července 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [pravdivé[x]] ↻ 431
[Jen masoví vrazi a nezaměstnaní nepoužívají fejsbuk] → [/-/21029]

@guemhrilla

S tím dítětem je trochu jinak. Dítěti řeknu "Nesahej na ty kamna, nebo se spálíš!" Pokud neposlechne, tak se 1) spálí, 2) dostane nařezáno, protože neposlechlo, 3) přesvědčí se, že jsem měl pravdu. Rozhodně ale nebudu odnášet kamna, protože pak by byla zima.

Tady ale není řeč o dětech, ale o dospělých (alespoń formálně), takže analogie s výchovou dětí je nepoužitelná. Přirovnání k učiteli je také mimo, protože to by musel nejprve toho učitele někdo uznat, respektovat ho a uzavřít s ním smlouvu. Bez toho to není učitel ale poučovatel.

:) marek (21e180a50328dad8) 30. července 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← hodnocení komentáře nevyžaduje registraci ↻ 485
[Jen masoví vrazi a nezaměstnaní nepoužívají fejsbuk] → [/-/21027]

@xChaos

#network #security #ipv6

Kupodivu vím, co je router i co je firewall. Ptal jsem se na něco jiného, a to na to, kde vezmu adresy pro svá domácí zařízení. Tvá odpověď byla pouze to, že budou mít jakési autoconfigure. To jako že k prefixu od poskytovale přípojí svou MAC adresu? Poučení o používání firewallu bylo zbytečné.

:) marek (21e180a50328dad8) 30. července 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] -1 [1x] [ - ] ↻ 475
[Jen masoví vrazi a nezaměstnaní nepoužívají fejsbuk] → [/-/21022]

@guemhrilla:20993 ... [celkem 1424 znaků] [zobrazit]

marek (21e180a50328dad8) 30. července 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x] ✘✘ [ + ] -2 [2x] [ - ] [offtopic[x] nekvalitní[x]] ↻ 394 [Jen masoví vrazi a nezaměstnaní nepoužívají fejsbuk] Nekvalitní komentář! [zobrazit]
:) marek (21e180a50328dad8) 30. července 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 0 [4x] [ - ] [výstižné[x] nepřesné[x] důležité[x]] ↻ 448
[Jen masoví vrazi a nezaměstnaní nepoužívají fejsbuk] → [/-/21009]

@xChaos

#facebook #Facebook

K účasti na FB tě zatím nenutí žádná vláda ani žádný Velký Bratr. Nutí tě k tomu tví "přátelé", kteří tam již jsou a jiným způsobem s tebou nehodlají komunikovat. Do světa FB jsi se nenarodil, ale dobrovolně jsi do něj vstoupil za podmínek, které jsi si možná ani nepřečetl a možná je i porušoval. To jsi opravdu tak přesvědšenej o své výjimečnosti, že myslíš, že na to, aby tě vrchní vyhodil z hospody musí být svoláván soud? Vrať se na zem.

:) marek (21e180a50328dad8) 30. července 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 0 [2x] [ - ] [podivné[x]] ↻ 516
[#DoItYourself úprava jakéhokoliv auta na hybrid] → [/-/20999]

@xChaos

#diesel #turbodiesel #doityourself #hybrid #auto

Myslím, že u věty "Ukaž mi použitelné nové auto za..." dost předvádíš svou nevědomost. Nových aut kolem (i těsně pod) 200 000 je dost a jejich použitelnost je určitě větší než u velkého deset let starého těžkého tanku, který ty hodláš vytvářet.

:) marek (21e180a50328dad8) 30. července 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [trefné[x]] ↻ 490
[Jen masoví vrazi a nezaměstnaní nepoužívají fejsbuk] → [/-/20990]

@xChaos

#scifi #Doctorow

Tohoto autora neznám, ale takový univerzální šmírák/komunikátor už měl Orwell ve svém 1984. U něj to byla "pouze" nevypnutelná nepřeladitelná televize s kamerou a odposlechem.

:) marek (21e180a50328dad8) 30. července 2012 ← komentářů 143 ← [20%] 61 [315x]
[ + ] 0 [2x] [ - ] [podivné[x] moudré[x]] ↻ 470
[Jen masoví vrazi a nezaměstnaní nepoužívají fejsbuk] → [/-/20988]

@guemhrilla

Naši (pra)dědové měli zásadu, že jediné místo, kde jsou mé peníze v bezpečí, je dobře schované a zabezpečené u mě doma. Svěřit své peníze zlodějům v bance může pouze nezodpovědný idiot. Dnes tuto argumentaci používají na data odpůrci cloudových řešení, ale bankovní účty a své peníze na nich již mají všichni.

To, že není možné chtít něco za nic svatí bojovníci za práva čehokoliv a kohokoliv nepochopí nikdy, protože jejich pravda je ta jediná a správná, bojují za dobro všech (ať se jim to líbí nebo ne), takže žádnou nabídku činit nemusí.
 

Zobrazeno 32 komentářů z 143 nalezených (zpracování trvalo 0.74 sekund).

Zobrazit maximálně komentářů. Skrýt hodnocené nebo méně.

TečkaCZ [Nejnovější články] [Nejnovější komentáře] [Aktuální debaty] [Zeď vzkazů] [Zeď odkazů]
Tiskové zprávy a otevřené dopisy přebíráme z nejrůznějších informačních kanálů (bez výslovného souhlasu autorů)
Licenční práva k použitým obrázkům a grafickým motivům nejsou definována (přebírejte pouze texty bez obrázků)
Texty článků i komentáře bez uvedení copyrightu jsou chráněny GNU Free Documentation License
Publikační systém TečkyCZ vyvíjejí Arachne Aerospace, webhosting sponzorují SPOJE.NET
Založeno na Quzo engine, (G)1999-2002 David Čermák, (G)2002-2013 Michael Polák
Seznam aktuálních článků na TečceCZ je dostupný také ve formátu RSS (XML)
Můžete také sledovat TečkuCZ na Google+ nebo Twitter feed TečkyCZ
Články přebírá i rubrika Věda a výzkum na serveru Právě dnes
TečkaCZ občas prochází testy XHTML a CSS2 validity
SPOJE.NET Arachne Labs
       TečkaCZ
  •  
  • Čtení komentářů →
  • Psaní komentářů →
  • Debaty →
  • Články →
  • Tagy →
  • Ročníky →
  • Rubriky →
  • RSS kanály →
  • Vzhled →
  • Ostatní →
  •  
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
  •